آیفون ۷ هشت میلیون تومانی در بازار ایران

آیفون ۷ هشت میلیون تومانی در بازار ایران

همان طور که می دانید آیفون ۷ اپل روز جمعه در بازار جهانی عرضه شد. این محصول جدید کمپانی اپل، با اختلاف تنها یک روز به بازار ایران هم رسید. برای اطلاعات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

آیفون ۷ هشت میلیون تومانی در بازار ایران

آیفون ۷ در بازار جهانی به قیمت ۶۴۹ دلار عرضه شده و نسخه‌ ۷ پلاس با قیمت ۷۶۰ دلار در اختیار مشتریان قرار گرفته است. اما این موضوع برای بازار ایران کمی متفاوت است.

در اولین روز عرضه، نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۷ پلاس مشکی براق با قیمت ۸ میلیون تومان در بازار تهران معامله شد و نسخه‌ی کوچک‌تر این گوشی با قیمت ۶٫۵ میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت. که این قیمت ها در نوع خود جالب است! البته این آمار و ارقام برای بازار ایران خیلی دور از ذهن و عجیب نیست چرا که هر سال همزمان با عرضه‌ی آیفون، قیمت‌های عجیب و غریب برای این گوشی تعیین می‌شود. با این حال امسال قیمتی که در بازار برای آیفون تعیین شده خیلی بالاتر از نرخ سال‌های قبل می باشد.

پیش بینی می شود در طول چند روز آینده و با ورود بیشتر این گوشی به بازار قیمت آن نیز کاهش چشمگیری داشته باشد. البته با وجود تعیین ۱۸ شرکت توزیع کننده که مجوز خود را از سازمان حمایت از مصرف کننده دریافت کرده‌اند انتظار می‌رود در چند روز آینده شاهد قیمت‌گذاری منطقی‌تری برای این گوشی باشیم.

امیدواریم به زودی قیمت های این تازه واردان کاهش پیدا کند. تجربیات خود را از این آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با ما در میان بگذارید.


اگر این مطلب برایتان مفید بوده بر روی دکمه رو به رو کلیک کنید: [bws_googleplusone]

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. اپل استور
    ۱۲:۱۹ ۱۳۹۶/۰۸/۲۱

    بازم ممنون