آموزش Live Stories پخش زنده ویدیو در اینستاگرام

آموزش Live Stories پخش زنده ویدیو در اینستاگرام

با آموزش Live Stories پخش زنده ویدیو در اینستاگرام همراه شما هستیم. اگر به دنبال این بوده اید که ویدئوهای با پخش آنلاین را با دوستانتان در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، آرزوی شما به تازگی برآورده شده است. اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی جدید این سرویس مبنی بر پخش زنده تصاویر در سراسر جهان برای تمامی کاربران در دسترس می باشد. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش Live Stories پخش زنده ویدیو در اینستاگرام

تمام کاری که برای بدست آوردن Live Stories که در دیوایس آیفون یا اندروید خود باید انجام دهید این است که برنامه خود را به نسخه ۱۰٫۰ یا بالاتر بروز رسانی کنید. زمانی که این کار انجام شد، شما یک swipe away از رفتن به صورت زنده هستید. به سادگی از صفحه اصلی به سمت راست بکشید (swipe کنید) و Start Live Video در دوربین انتخاب کنید.

زمانی که کار شما در ضبط کردن تمام شد، تصاویر زنده از برنامه ناپدید می شوند. حتی اگر اینستاگرام با فیسبوک ارتباط داشته باشد، این ویژگی به خصوصِ استریم کردن به صورت زنده برخلاف هر آنچه که در فیسبوک در دسترس می باشد،هست. فیـسبوک ویدئو ها را آرشیو می کند و آنها تا بعد از هر ضبط زنده ای که به پایان می رسد در دسترس خواهد بود. ولی اینستاگرام بلافاصله ویدئو ها را حذف می کند. البته، این احتمال وجود دارد که در آینده راهی پیدا شود که این ویدئو ها را ذخیره کنند.

آموزش پخش زنده ویدیو در اینستاگرام
آموزش پخش زنده ویدیو در اینستاگرام

تماشای ضبط زنده ویدئویی شخص دیگری در اینستاگرام به آسانی آب خوردن می شود. تمام کاری که باید انجام دهید این که به گزینه Top Live در Explorer بروید و به هر تصویر زنده ای که در لیست در دسترس بود متصل شوید. طبیعتاً، تا زمانی که شما در اینستاگرام باشید دوست شما در حال ضبط کردن باشد، شما می توانید از این ویژگی بهره ببرید. اگر اتفاق افتاد که به یکی از آنها دسترسی پیدا کردید، در بالای صفحه اصلی قبل از هر پست دیگر در اینستاگرام لیست می شود. همچنین می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر موقع دوستان شما در حال ضبط زنده بودند برای شما نوتیفیکیشن بفرستد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام بدون گرفتن اسکرین شات

[/stextbox]

اینستاگرام در وبلاگ سایت خود گفته که این ویژگی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. همچنین به این نکته توجه کنید که اینستاگرام محدودیتی را نیز در این خصوص اعمال کرده و بیشترین مدت پخش ویدیو زنده یک ساعت می باشد. امیدواریم این آموزش اینستاگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع: BGR ، wp4u.ir

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *