آموزش وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4

آموزش وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4

همانطور که می دانید دنیای امروز به وسیله نمایشگرها احاطه شده و طبیعتا میل ما به تجربه کردن استفاده از این صفحه های نمایش برای بازی و یا انجام کارهای روزمره بدون هیچگونه دغدغه بیشتر از پیش شده است. اپلیکیشن موبایلی پلی استیشن حس طبیعی و خوبی را مانند خود کنسول این دستگاه به کاربران می دهد و افزون بر این اکثر عملکردهایی که شما می توانید در صفحه تلویزیون خود داشته باشید در گوشی هوشمند و تبلت نیز قابل دست یافتن است. در این مطلب به آموزش وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4 می پردازیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

باید بدانید که استفاده از اپلیکیشن همانند وارد شدن به حساب کاربری شبکه پلی استیشن (PSN) و گشتن در آن ساده و آسان است. وقتی که وارد اپلیکیشن شدید، قادر خواهید بود که به قسمت پروفایل های پلی استیشن بروید، جوایز و نشان های افتخار را مقایسه کنید و چیزهایی مورد نیاز خود را مستقیما از اپلیکیشن خریداری کنید. پس از انجام این کار به محض این که کنسول خود را فعال کنید یا در حالت Standby قرار دهید، تمام چیزهای خریداری شده به صورت خودکار بر روی کنسول شما دانلود خواهند شد.

البته هیچ چیز بدون عیب و ضعف نمی شود و اگر بخواهیم به یکی از نقاط ضعف این اپلیکیشن اشاره کنیم، باید به بخش ارسال پیام در اپلیکیشن اشاره کرد که جداگانه قرار دارد اما همچنان به عنوان همراهی ارزشمند برای مالکان پلی استیشن ۴ باقی مانده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه ارتباط بین اپلیکیشن و کنسول را با زبانی ساده بیان کنیم.

آموزش وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4

۱- اپلیکیشن پلی استیشن را دانلود کنید

وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4
01 وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4

توصیه می کنیم قبل از آن که اپلیکیشن پلی استیشن را برای اندروید یا iOS دانلود کنید بهتر است گوشی یا تبلت خود را به آخرین نسخه از سیستم عاملی که به آن مجهز است بروز رسانی کنید. توجه کنید که لازم است کاربران iOS حداقل از نسخه ۶ استفاده کنند و کاربران اندروید نیز حداقل به نسخه ۴ این سیستم عامل نیاز دارند. بعد از انجام شدن آپدیت سیستم عامل، وارد iTunes یا Google Play بشوید و عبارت PlayStation را در بخش جستجو وارد کنید تا اپلیکیشن مربوطه را پیدا کنید.

بعد از پیدا کردن اپلیکیشن آنچه که معمول است، انتخاب کردن گزینه Install برای شروع دانلود اپلیکیشن بر روی گوشی یا تبلت شماست. بعد از نصب، نرم افزار را اجرا کنید. پس از اجرای برنامه پیامی ظاهر خواهد شد و از شما می خواهد تا وارد حساب کاربری شبکه پلی استیشن خود شوید. بعد از ورود، شما قادر خواهید بود به اکثر امکانات اپلیکیشن از قبیل Eventها، live stream و فروشگاه پلی استیشن دست یابید.

۲- هماهنگ کردن گوشی هوشمند یا تبلت با پلی استیشن ۴

آموزش وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4
02 وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4

برای شروع فرایند هماهنگ سازی یا همان sync گزینه Connect to PS4 را که در پایین و گوشه سمت راست اپلیکیشن قرار دارد را بزنید و سپس گزینه second screen را انتخاب نمایید. در این بخش می بایست کنسول خود را از شبکه انتخاب نمایید. پس از انجام این کار، یک کد باید در صفحه نمایش تلویزیون شما ظاهر شود. این کد را در بخش ورود کد که در گوشی یا تبلت ، پیش روی شماست وارد کنید و سپس گزینه Register را انتخاب کنید. بعد از انجام تمام این مراحل دستگاه شما شروع به هماهنگ سازی می کند.

۳- استفاده کردن از اپلیکیشن

حالا شما بعد از هماهنگ سازی به امکانات زیادی دسترسی دارید. شاید از دیدن این موضوع که بسیاری از بازی های پلی استیشن ۴ مانند  Metal Gear Solid V و Watch Dogs عملکرد های مشابهی را نمایش می دهند که شما می توانید در حین بازی کردن از آن ها استفاده کنید، شما را شگفت زده کند. شاید گفتن این نکته خالی از لطف نباشد که پیش از این شما از طریق اپلیکیشن PlayStation می توانستید به سرویس ارسال پیام دسترسی داشته باشید، اما حالا برای برقراری چنین ارتباطی با دوستان و دشمنان خود نیاز است تا اپلیکیشن PlayStation Messages که به صورت رایگان برای اندروید و iOS موجود است را نصب کنید.

سعی کردیم به طور کامل به جزییات وصل کردن گوشی هوشمند یا تبلت به PS4 بپردازیم. امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. با نظرها و پیشنهاداتتان ما را یاری کنید.

منبع: digitaltrends

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *