آموزش غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام

آموزش غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام

همان طور که می دانید اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی در بین ایرانیان است و مردم روزانه دقایق و حتی ساعت ها وقت صرف آن می کنند. با وجود این یکی از مشکلاتی که معمولا کاربران دارند پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام است که ما در این پست قصد داریم آموزش غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما بگذاریم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام

 با وجود اینکه بسیاری از کاربران از پخش خودکار ویدیو استقبال می‌کنند، اما در مقابل شاهد برخی انتقاد‌هایی هم در این خصوص هستیم. آن‌ها معتقد هستند که پخش خودکار ویدیو باعث می‌شود تعداد نمایش چنین پست‌هایی به‌صورت مصنوعی افزایش یابد. به همین دلیل توسعه دهندگان در سرویس‌های خود امکان غیرفعال کردن این ویژگی را نیز قرار داده‌اند که در این صورت ویدیو‌ها در حین مرور پست‌ها اجرا نمی‌شوند و کاربران در صورت تمایل، می‌توانند ویدیو مورد نظرشان را مشاهده کنند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام

[/stextbox]

 

همان طور که مشخص است یکی از اصلی ترین مشکلات این ویژگی مصرف زیاد داده یا همان اینترنت است که ما در ایران با این مشکل بیشتر دست و پنجه نرم می کنیم. با توجه به این که بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی امکان غیرفعال کردن کامل ویژگی پخش خودکار ویدیو را دارند اما متاسفانه غیرفعال کردن کامل این ویژگی در اینستاگرام وجود ندارد و کاربر تنها قادر است تا پخش ویدیو‌ها را در حین استفاده از شبکه داده (اینترنت سیمکارت) غیرفعال سازد. این را هم باید بگوییم که این تنظیمات تاحدودی دشوار است و برای غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو باید کارهای زیادی را انجام داد! اما نگران نباشید! ما در وردپرس فور یو آموزش غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام برای اندروید و iOS را به زبان ساده برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

قدم اول: اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و به قسمت پروفایل بروید (با لمس آیکونی که به شکل آدمک می باشد).

قدم دوم: وارد بخش تنظیمات شوید. کاربران اندروید برای انجام این کار باید دکمه‌ای که ظاهری شبیه به سه‌نقطه را دارد لمس کنند و کاربران iOS نیز برای ورود به‌ بخش تنظیمات باید دکمه چرخ‌دنده را لمس کنند.

قدم سوم: در صفحه تنظیمات به‌ پایین صفحه اسکرول کنید و وارد Cellular Data Use شوید.

غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام
آموزش غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام ۱

قدم چهارم: گزینه Use Less Data را انتخاب کنید تا پخش و دانلود خودکار ویدیو‌ها در زمان استفاده از شبکه داده متوقف شود. به این نکته توجه کنید که اگر با وای‌ فای متصل شوید، در این صورت ویدیو‌ها همچنان به صورت خودکار نمایش داده خواهند شد.

غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام
آموزش غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو اینستاگرام ۲

ذکر این نکته هم لازم است که غیرفعال کردن این قابلیت باعث متوقف شدن لود تصاویر در حین اجرای اینستاگرام می‌شود. حالا دیگر می توانید با خیالی راحت در اینستاگرام پست‌ های مختلف را مشاهده کنید و نگران مصرف زیاد داده نباشید.

منبع: phonearena , wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *