آموزش ضبط چت های اسکایپ در لینوکس

آموزش ضبط چت های اسکایپ در لینوکس

با آموزش ضبط چت های اسکایپ در لینوکس همراه شما هستیم. برخی از برنامه های متن بازِ چت صوتی را امتحان کردید و حالا می خواهید از اسکایپ استفاده کنید؟ نیاز دارید تماس های خود را به هر دلیلی ضبط کنید؟ اسکایپ (که برای لینوکس هم در دسترس می باشد) ابزاری عالی برای آن دارد، گرچه آن چنان برای استفاده کاملا واضح نیست. برای واضح شدن این مطلب با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش ضبط چت های اسکایپ در لینوکس

گزینه های محدود برای ضبط تماس در لینوکس

وقتی گفته می شود گزینه های محدود برای ضبط تماس در لینوکس وجود دارد، اصلا غافل گیر کننده نیست! در کل، بعضی محدودیت ها برای اسکایپ هنگام استفاده در یک سیستم عامل متن باز وجود دارد. بر همین اساس و برای غلبه بر این محدودیت ها شما می توانید برای ضبط تماس از ابزار تصویربرداری دسکتاپ استفاده کنید.

 

نحوه راه اندازی Skype Call Recorder

و اما ضبط چت های اسکایپ در لینوکس! ابزاری که شما برای این کار در لینوکس نیاز دارید Skype Call Recorder می باشد. این ابزاری است که برای کاربران لینوکس تعبیه شده است و در نسخه هایی برای اوبونتو و دبیان می آید. همچنین منبعی برای کامپایل کردن، یک باینری برای Arch Linux و حتی یک بسته Gentoo دارا می باشد.

ضبط چت های اسکایپ در لینوکس
01 آموزش ضبط چت های اسکایپ در لینوکس

بعد از اینکه برنامه را نصب کردید، پیشنهاد می شود اسکایپ را ببندید و دوباره راه اندازی کنید. دوباره با اسکایپ در حال اجرا، Skype Call Recorder را شروع کنید. با این کار، خودش را به پنل اضافه می کند. حال شما می توانید راست کلیک کنید و Open preferences را بزنید و نصب را ادامه دهید. توجه کنید که با این حال ممکن است با مسیردهی برای ذخیره فایل مشکل داشته باشید. اگر چنین است نام دایرکتوری تغییر دهید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

[/stextbox]

 

گزینه ها در صفحه تنظیمات به تب هایی با نام Automatic Recording, File names, File Format و  Misc گروهبندی می شوند. احتمالا می خواهید گزینه Automatic Recording را تنظیم کنید. ابزاری نیز برای ضبط خودکار تمامی تماس ها از یک کاربر خاص وجود دارد.

آموزش ضبط چت های اسکایپ
02 آموزش ضبط چت های اسکایپ در لینوکس

 

اگر هنوزم برای استفاده از این برنامه شک دارید باید این را بگوییم که این ابزار بسیار عالی است و می بایست اولین انتخاب شما برای ضبط تماس در لینوکس باشد.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *