آموزش ذخیره تماس ها در اندروید بدون اشغال حافظه

آموزش ذخیره تماس ها در اندروید بدون اشغال حافظه

با آموزش ذخیره تماس ها در اندروید بدون اشغال حافظه با شما همراه خواهیم بود. یکی از مزایای ارتباطات دیجیتال، همیشگی بودن آن است. هر زمان که شما با یک شرکت از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید، شما یک رکورد از معاملات در حافظه دارید. پس، در مورد دستکاری گزارشات یا حقه های دیگر، شما اثبات هایی برای این سوء استفاده ها در اختیار دارید. تماس های تلفنی معمولا این گونه نیستند. برای اینکه بتوانید تماس های خود را ذخیره کنید در این مطلب با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش ذخیره تماس ها در اندروید بدون اشغال حافظه

زمانی که مکالمه یک گوشی به اتمام می رسد، هیچ راهی برای اثبات هر چیزی درباره مکالمه صورت گرفته بین طرفین وجود ندارد. اگرچه، شروع به ذخیره کردن مکالمات در اندروید کار سختی نیست. شاید شما این کار را برای آسودگی یا برای امنیت انجام دهید.

خب، حال بیاییم به اپلیکیشن هایی که به شما اجازه ذخیره تماس ها را می دهند، نگاهی بندازیم و بفهمیم کدام یک برای نیازهای شما بهترین گزینه می باشند. توجه داشته باشید که این ها اسامی مشابهی دارند، و ما تست ها را با تماس با یک سرویس آب و هوا انجام دادیم.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ساخت گیف

[/stextbox]

 

Automatic Call Reacorder

این اپلیکیشن که محیطی بسیار ساده دارد به شما این امکان را می دهد که به اکانت های گوگل درایو و Dropbox خود متصل شوید تا به راحتی از تماس های ذخیره شده خود بکاپ بگیرید، همچنین گزینه های متعددی در اختیار شما قرار می دهد.

آموزش ذخیره تماس ها
Automatic Call Reacorder

همانطور که از ویژگی های این اپلیکیشن پیداست، تمام تماس ها را بدون دخالت شما و به صورت خودکار ضبط می کند و این امکان را به شما می دهد نوشته هایی به تماس اضافه کنید تا به راحتی محتوای مکالمه خود را به یاد آورید، و حتی این امکان را می دهد که مخاطبین خاصی را رد کنید در صورتی نخواهید تماس آن ها ضبط شود. در ضمن به این نکته توجه کنید که بهتر است تماس های خود را با استفاده از بلندگو ضبط کنید تا نتیجه بهتری در کیفیت تماس های ضبط شده داشته باشید.

 

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

دانلود از گوگل پلی:

(Automatic Call Recorder (Free

[/stextbox]

 

Another Call Recorder

این برنامه کمی از Automatic Call Recorder یکپارچه تر است. قبل از اینکه شروع کنید، از شما می خواهد که ضبط تماس در کشور شما قانونی است را تایید کنید و تصدیق کنید که اپلیکیشن های ضبط تماس نمی توانند تماس های وای فای یا اینترنتی را ضبط کنند. این اپ تماس های ضبط شده را به تماس های دریافتی، تماس های گرفته شده و وضعیت های مهم تقسیم می کند، و شما می توانید آن ها را بر اساس مخاطب یا تاریخ مرتب سازی کنید. برای سرویس های ابری پشتیبانی بشتری وجود دارد، که شامل OneDrive، FTP و حتی ضبط های ایمیلی، اما این خدمات برای نسخه پریمیوم می باشد.

آموزش ذخیره تماس های اندروید
Another Call Recorder

شایان ذکر است که برای کیفیت بهتر ضبط در این برنامه هم از بلندگو استفاده کنید و فایل ها را با فرمت M4A ذخیره کنید.

 

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

دانلود از گوگل پلی:

 (Another Call Recorder (Free

[/stextbox]

 

Call Recorder

این اپ که نام گذاری ساده دارد تا الان زشت ترین اپلیکیشن این لیست می باشد! با وجود دریافت بروزرسانی های جدید، ظاهر آن بیشتر به ظاهر برنامه های اندروید در ۲۰۱۰ می باشد. امکاناتی کمی دارد و فقط تنظیمات اولیه رایج در میان تمام اپ های ضبط کردن دارد. این امکان را به شما نمی دهد فایل های ضبطی خود را در حافظه های ابری ذخیره کنید که بدین معناست که در یک مرورگر فایل مراحل بعدی طی می شود.

آموزش ذخیره تماس ها در اندروید
آموزش ذخیره تماس ها در اندروید بدون اشغال حافظه

از نظر ضبط تماس ها در مقایسه با دیگر برنامه ها به طور متوسط عمل می کند و همچنین ضبط بدون بلندگو مشکلات بی کیفیتی خواهد داشت. در کل پیشنهاد می شود به جای این برنامه از Automatic Call Recorder استفاده کنید.

 

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

دانلود از گوگل پلی:

(Call Recorder (Free

[/stextbox]

 

Super Call Recorder

این اپلیکیشن امیدوار کننده می رسد اما مانند Call Recorder یک سری تنظمیات از کار افتاده پیشنهاد می دهد. شما گزینه ای برای تغییر فرمت فایل های ضبطی ندارید و باید به طور دستی در فضای ابری ذخیره کنید. همچنین این برنامه با تبلیغات همراه می باشد.

ذخیره تماس ها در اندروید
Super Call Recorder

کیفیت ضبط در این یکی خوب است اما مانند دیگر برنامه ها برای شنیدن صدای طرف دیگر در فایل ضبطی باید از بلندگو استفاده کنید.

 

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

دانلود از گوگل پلی:

(Super Call Recorder (Free

[/stextbox]

 

امیدواریم آموزش ذخیره تماس ها در اندروید برایتان مفید بوده باشد. اگر شما هم اپلیکیشن دیگری می شناسید در قسمت نظرات همین نوشته از آن نام ببرید.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *