آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام بدون گرفتن اسکرین شات

آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام بدون گرفتن اسکرین شات

همانطور که اطلاع دارید اخیراً اینستاگرام تغییرات بزرگی را ایجاد کرده و برخی کاربران را دچار سردرگمی کرده که ثبت اسکرین شات در این اپلیکیشن چگونه می باشد. حالا وقتی بخواهید از تصویر استوری و یا گفتگوی شخصی خود با یکی از کاربرانی که وی را دنبال می کنید، اسکرین شات بگیرید، او از این عمل شما آگاه خواهد شد. حال این سوال پیش می آید که چگونه بدون گرفتن اسکرین شات تصاویر را ذخیره کنیم؟ برای فهمیدن پاسخ این سوال ما در این مطلب به آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام بدون گرفتن اسکرین شات خواهیم پرداخت. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام بدون گرفتن اسکرین شات

ممکن است این مورد شما را بترساند و قطعا از این موضوع واهمه دارید که ممکن است در گوشه ای از اینترنت، اخطاری مبنی بر ثبت اسکرین شات توسط شما پخش شود. اما همانطور که گفتیم شما قادر هستید با استفاده از روشی ساده و بدون گرفتن اسکرین شات پست های اینستاگرام را ذخیره نمایید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ساخت گیف

[/stextbox]

قدم اول این است که اینستاگرام را در مرورگر رایانه خود باز و روی تصویر دلخواه کلیک کنید. سپس مسیر View —> Developer —> View Source را دنبال نمایید ( ممکن است این مسیر در مرورگرهای مختلف، متفاوت باشد اما در نهایت باید گزینه View Source را مشاهده نمایید).

آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام بدون گرفتن اسکرین شات
01 آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام بدون گرفتن اسکرین شات

بعد از این که این گزینه را انتخاب کردید، صفحه ای پر از کد برای شما به نمایش در می آید. برای پیدا کردن کلمه کلیدی JPG  دکمه ترکیبی Ctrl + F را در ویندوز و دکمه ی ترکیبی Command + F را در سیستم عامل مک فشار دهید و عبارت JPG را در بخش جستجو وارد کنید. در نهایت اولین نتیجه باید آدرسی مانند آنچه در زیر می بینید باشد:

آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام
02 آموزش ذخیره تصاویر اینستاگرام بدون گرفتن اسکرین شات

آدرس موجود را وارد مرورگر خود کرده و به راحتی و بدون دردسر تصویر مورد نظرتان را با کیفیت و ابعاد اصلی ذخیره نمایید.

این نکته را هم جهت یادآوری می گوییم که بهترین روش برای دور نگه داشتن افراد مرموز از پروفایل، تغییر وضعیت آن به حالت شخصی است. امیدواریم از این روش استفاده کنید و لذت ببرید. با نظراتتان ما را یاری کنید.

منبع: mashable

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *