آموزش دانلود ویدیو های اینستاگرام

آموزش دانلود ویدیو های اینستاگرام

با آموزش دانلود ویدیو های اینستاگرام همراه شما هستیم. بله، ویدیو اینستاگرام. در فضای مجازی خیلی چیزها درباره ساخت ویدئو های اینستاگرام گفته شده است، اما اگر بخواهید آن ها را دانلود کنید، به اشتراک بگذارید و یا آن ها را در اوقات فراغت ببینید، چه؟ با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش دانلود ویدیو های اینستاگرام

چه ویدئو های خودتان باشد چه دوستانتان، دانلود کردن ویدیو ها از اینستاگرام مانند آب خوردن است. فقط کافیست یکی از روش های زیر را را انتخاب کنید.

InstaDown

دانلود ویدئو های اینستاگرام
01 آموزش دانلود ویدئو های اینستاگرام

مانند تمام وبسایت های بیشماری که امکان دانلود ویدیو های یوتیوب را به شما می دهد، تمام چیزی که InstaDown نیاز دارد یک URL است. برای بدست آوردن URL ویدئو، پروفایل وب اینستاگرامی (مانند instagram.com/wp4u_ir) را باز کنید، روی ویدئویی که می خواهید دانلود کنید کلیک کنید و URL آن را از نوار آدرس کپی کنید.

این URL را در InstaDown پیست کنید و روی دکمه زرد کلیک کنید. در عرض چند ثانیه، مرورگر شما شروع به دانلود فایل MP4 می کند. همین؛ به همین سادگی است که دیدید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش تبدیل ویدئوهای یوتیوب به فایل های صوتی با فرمت MP3

[/stextbox]

شما همچنین می توانید روی دکمه آبی کلیک کنید تا لینک مستقیم برای به اشتراک گذاری در محیطی به غیر از اینستاگرام بدست آورید. این ویژگی برای دوستان و آشنایانی که از اینستاگرام استفاده نمی کنند، اما لایق لذت بردن از ویدئو های شما هستند، بسیار خوب است.

 

IFTTT

آموزش دانلود ویدیو های اینستاگرام
02 آموزش دانلود ویدیو های اینستاگرام

می خواهید تمام ویدئو های اینستاگرام خود را دانلود کنید؟ یا شاید هر ویدئویی که دوست داشته باشید؟ شما مجبور نیستید با استفاده از InstaDown هر URL را تکی وارد کنید، به سادگی می توانید یک دستورالعمل IFTTT راه اندازی کنید.

IFTTT یا if this then that یک سرویس اتوماسیون است که این امکان را به شما می دهد که هر چیزی در زندگی اینترنتی شما به طور خودکار عمل کنند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش Live Stories پخش زنده ویدیو در اینستاگرام

[/stextbox]

به منظور به کارگیری این سرویس، شما به یک اکانت IFTTT، یک اکانت اینستاگرام و یک اکانت Dropbox نیاز دارید. قدم بعد، شما باید انتخاب کنید: می خواهید هر ویدئویی که آپلود کردید یا هر ویدئویی که دوست دارید را دانلود کنید؟ یکی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید، و اجازه بدهید این برنامه شما را به پروسه هدایت کند و آن را فعال کنید.

نتیجه نهایی پروسه خودکار در هر ویدیوی اینستاگرامی که اضافه می کنید یا دوست دارید به طور خودکار دانلود شود یا به پوشه انتخابی دراپ باکس خود، می باشد. چه چیز از این ساده تر می باشد؟!

امیدواریم این آموزش از مجموعه آموزش اینستاگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد. ما را با نظراتتان یاری و همراهی کنید.

منبع: MAKEUSEOF 

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *