آموزش حل مشکل جستجوی ویندوز ۱۰

آموزش حل مشکل جستجوی ویندوز ۱۰

با آموزش حل مشکل جستجوی ویندوز ۱۰ همراه شما هستیم. از آن جا که ویندوز ۱۰ به طور مداوم در حال تغییر و تحول در اثر بروز رسانی های آن است، اغلب مشکلات جدیدی به طور ناگهانی به وجود می آید. یکی از این مشکلات، باگی است که بر روی جستجوی ویندوز اثر می گذارد. قسمت جستجو تعداد زیادی بروزرسانی در نسخه جدید ویندوز دریافت کرده است، اضافه کردن کلی ترفند که به شما اجازه می دهد هر آن چه را که در پی آن هستید بیابید. خیلی از کاربران گزارش کرده اند که هر جستجوی محلی در هر بار به نتیجه نمی رسد و با پیغام Fail روبرو می شود. برای حل این مشکل با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش حل مشکل جستجوی ویندوز ۱۰

به نظر می رسد که جستجوی اینترنتی کورتانا با جستجوی آفلاین در ارتباط است، و در آن نقصی وجود دارد. بنابراین، شما می توانید قابلیت جستجوی محلی را با قطع اینترنت بازیابید. بدیهی است که شما نمی توانید کاری را در حالت آفلاین به انجام برسانید، پس به جای قطع اینترنت شما مجبور خواهید شد که کورتانا را از دسترسی به اینترنت منع کنید.

شما این کار را با فایروال ویندوز می توانید به انجام برسانید. عبارت firewall را در منوی استارت تایپ کنید تا ابزار Windows Firewall را باز کنید، سپس روی Advanced Settings در سمت چپ کلیک کنید. در این پنجره، از پنل سمت چپ Outbound Rules را انتخاب کنید، سپس عبارتی که با Microsoft.Windows.Cortana}@ شروع می شود را پیدا کنید. روی این خط دو بار کلیک کنید، و روی Block this connection کلیک کنید.

آموزش حل مشکل جستجو ویندوز 10
حل مشکل جستجوی ویندوز ۱۰

 

¡نکته: البته همه این کارها را می توانید با یکی از برنامه های کنترل پهنای باند یا فایروال های دیگر انجام دهید. پیشنهاد ما استفاده از برنامه BWMeter می باشد که توضیحات آن در لینک زیر موجود می باشد:

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش حل مشکل بروز رسانی خودکار ویندوز ۱۰

[/stextbox]

با انجام این کار، مشکل قسمت جستجوی آفلاین شما باید حل شود، اما کورتانا را از دسترسی به اینترنت باز می دارد. اگر شما استفاده روزمره از کورتانا دارید، ممکن است بخواهید دوباره ارتباط آن را با اینترنت هفته ای یکبار یا دوبار برگردانید (تا زمانی که مایکروسافت این مشکل را حل کند) یا می توانید برنامه ای دیگر را برای جستجو جایگزین کنید. در اینجا ۱۰ تا از بهترین ابزار جستجو را لیست کرده ایم:

  1. Everything

  2. Lookeen

  3. Listary

  4. grepWin

  5. AstroGrep

  6. SearchMyFiles

  7. Copernic Desktop Search

  8. Exselo Desktop

  9. Duplicate & Same Files Searcher

  10. Registry Finder

 

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *