آموزش تغییر تم تلگرام

آموزش تغییر تم تلگرام

باید پذیرفت که برنامه تلگرام این روزها در میان مردم به یکی از محبوب ترین و در عین حال کاربردی ترین ابزارهای اطلاع رسانی تبدیل شده است. تاکنون در مطالب قبلی سعی بر این داشتیم تا با ارائه مقاله های آموزش تلگرام ، شما را با جدیدترین تغییرات این اپلیکیشن آشنا کنیم و حال آموزش تغییر تم تلگرام را فراهم کرده ایم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش تغییر تم تلگرام

با توجه به اینکه در طول روز ما بارها و بارها از تلگرام استفاده می کنیم، حتما برایمان پیش آمده که ظاهر این برنامه پس از این مدت برایمان تکراری باشد و دوست داشته باشیم تا آن را تغییر دهیم. به همین دلیل تلگرام در آپدیت تازه خود راه حلی برای عوض کردن تم ظاهری ارائه داده است. به این گونه که در مرحله نخست وارد کانال @AndroidThemes شوید و از میان تم‎های فرآوانی که در آنجا قرار گرفته است، یکی را به سلیقه خود انتخاب و دانلود کنید. مرحله بعدی بازکردن فایل دانلود شده است که پس از آن تم انتخابی شما را پیش نمایش می دهد. با زدن دکمه Apply تم مورد نظر شما فعال می شود.

آموزش تغییر تم تلگرام
01 آموزش تغییر تم تلگرام

اما ممکن است پس از مدتی بخواهید به تم اصلی برگردید و یا تم را به حالت پیش فرض داشته باشید. برای این کار به قسمت تنظیمات تلگرام بروید و  Themes را انتخاب کنید. با زدن بر روی دکمه Default پیش زمینه صفحه به حالت اولیه بر می گردد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش فارسی کردن تلگرام

[/stextbox]

ویژگی جدید و قابل توجه دیگر این است که شما می توانید تم شخصی و مورد علاقه خودتان، با رنگ های متفاوت را بسازید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

  1. به قسمت Option بروید و وارد تنظیمات Settings شوید.
  2. گزینه Theme را انتخاب کنید.
  3. بر روی Create New Theme کلیک کنید.

    تغییر تم تلگرام
    02 آموزش تغییر تم تلگرام
  4. برای تم خود نامی وارد کنید.
  5. بر روی آیکون سه نقطه تم خودتان کلیک کنید.
  6. زمانی که Edit را انتخاب می کنید، یک آیکون نقاشی مانند، ظاهر می شود که با آن می توانید رنگ بخش های مختلف تم تلگرام را تغییر دهید.

    تغییر تم تلگرام
    03 آموزش تغییر تم تلگرام
  7. پس از انتخاب رنگ بر روی Save Theme کلیک کنید تا تم تلگرام شما تغییر کند.

در آخر شما می توانید تم‏ هایی که ساخته اید را برای کانال‎های مخصوص این کار ارسال کنید تا دیگر کاربران هم از آنها استفاده کنند. شما هم این ویژگی جالب را امتحان کنید و نتایج را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید از طریق لینک رو به رو به دیگر آموزش های تلگرامی دسترسی داشته باشید: آموزش تلگرام

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *