آموزش برطرف کردن ریپورت تلگرام

آموزش برطرف کردن ریپورت تلگرام

همانطور که می دانید اکنون تلگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است. همانطور که می دانید تلگرام محدودیت هایی هم دارد و یکی از آن ها که معمولا برای اکثر کاربران پیش آمده محدودیتی با نام ریپورت می باشد. در این مطلب ما در وبسایت آموزشی وردپرس فور یو به آموزش برطرف کردن ریپورت تلگرام خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هنوز لیست مشخصی از دلایل ریپورت شدن تلگرام وجود ندارد، اما برحسب تجربه و نکاتی که وجود دارد می توان دلایل زیر را نام برد:

  • بلاک شدن توسط چند نفر از کسانی که شما به آنها پیام دادید در حالیکه طرف مقابل شماره شما را در گوشی خود ذخیره نکرده است.
  • شما گروه یا کانالی ساختید و افرادی را از لیست مخاطبین به گروه یا کانالتان دعوت کردید که تعدادی پس از دعوت، دعوت شما را رد کرده، کانال و گروه شما را SPAM کرده‌اند.

همانطور که می دانید اگر شما ریپورت شده باشید، نمی‌توانید به شخصی که شماره شما ندارد، پیام بفرستید یا امکان ساخت کانال حتی کانال خصوصی را نخواهید داشت.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ارتباط با مدیر کانال تلگرام

[/stextbox]

آموزش برطرف کردن ریپورت تلگرام

احتمالا شما هم راه های متفاوتی را دیده اید. ما هم به برخی از این موارد که کارآمد هستند اشاره خواهیم کرد. اگر قصد دارید فقط راه ارتباطی با یک شخص معین را باز کنید، می‌توانید از تعدادی از دوستانتان بخواهید که ده پیام به شما بدهند ولی با این راه مشکل ریپورت به صورت ریشه ای حل نخواهد شد.

برای حل ریشه ای این مشکل، قبلا لازم بود به تلگرام ایمیل زده و مشکل خود را اعلام کنید. اما اکنون با رفتن به ربات رسمی @spambot هم می‌توانید بفهمید دلیل ریپورت شما چه بوده و هم درخواست خارج شدن از حالت ریپورت را ثبت کنید. البته این را باید اضافه کنیم که ممکن است روند رفع شدن ریپورت شما کمی زمان ببرد. پس کمی صبور باشید.

این را هم بگوییم که بعد از رفع ریپورت حواستان باشد که دوباره ریپورت نشوید چون معمولا بعد از بار دوم دیگر نمیتوانید از ریپورت دربیایید!

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *