آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام

آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام

در این پست با آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام با ترفندی بسیار ساده در خدمت شما هستیم. اگر راهی برای بازگشت به گروه های تلگرامی که از آنها لفت دادید می‌خواهید پیدا کنید، این ترفند را بخوانید. تلگرام یکی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسانی فوری است. برای کسانی که نمی‌دانند، این یک برنامه چند پلتفرمی است که به این معنی است که می‌توانید از آن در مرورگرهای وب نیز استفاده کنید. در این نرم افزار مخاطبین ممکن است شما را به گروه‌های زیادی دعوت کنند و پروفایل شما انبوهی از گروه شود، در این زمان شما از گروه خارج یا به اصطلاح لفت داده‌اید. برای فهمیدن چگونگی بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام با وب پرو فور یو همراه باشید.

 

آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام

یکی از ویژگی‌هایی که بیش از همه در تلگرام خودنمایی می‌کند امکان ارسال عکس‌ها، فیلم‌ها و تصاویر مخاطبین شما به گروه‌ها و کانال‌هایی است که می‌توانند هزاران کاربر را به طور همزمان ذخیره کنند که در مطلب آموزش تلگرام نیز به آن اشاره کرده‌ایم.

البته این گروه‌ها مزیت عمومی یا خصوصی بودن را دارند. اگر به اشتباه گروه جالبی را ترک کرده‌اید و نیاز به بازگشت دارید، این امکان وجود دارد. در این مطلب ساده‌ترین راه بازگشت به گروه تلگرام که از آن خارج شدﻩاید را به شما نشان می‌دهیم. اگر به اشتباه گروه جالبی را ترک کرده‌اید و نیاز به بازگشت دارید، این امکان وجود دارد. در این مقاله ساده‌ترین راه برای عضویت مجدد در گروه تلگرام را به شما نشان می‌دهیم.

چگونه دوباره به گروه تلگرامی که ترک کرده اید بپیوندید؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در تلگرام امکان عضویت در گروه‌ها و کانال‌های زیادی وجود دارد، اما اگر هر یک از آن‌ها را ترک کرده‌اید، به خصوص خصوصی، حتما نیاز به پذیرش مجدد با دعوت دارید. اگر به تلگرام وب سر زده باشید، آثاری از گروه هایی که لفت داده اید را مشاهده می کنید البته این قابلیت فقط در نسخه تلگرام وب ثبت می شود.

خبر خوب این است که یک راه ساده برای بازگشت به گروه عمومی تلگرامی که قبلاً آن را ترک کرده بودید وجود دارد، فقط این مراحل را دنبال کنید:

آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام 01

 

در این قانون افرادی که در گوره عضو هستند نمی توانند شما را اد یا دوباره برگردانند، و فقط با در دست داشتن لینک گروه می توانید دوباره به گروه بازگردید.

 

آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام 02

بیشتر بخوانید: آموزش محدود کردن ارسال پیام در تلگرام برای اعضا گروه

اگر لینک گروه را نداشته باشید چگونه به گروه باز گردید؟

خوشبختانه نرم افزار تلگرام برای کاربرانش یک راه بازگشت به گروه گذاشته است تا کسانی که پشیمان می شوند و یا دوباره می خواهند عضو همان گروه شوند از این ترفند استفاده می کنند.

برای بازگشت به گروه های خارج شده مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- به آدرس http://web.telegram.org مراجعه کنید و حساب کاربری تلگرامتان را وارد کنید.

آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام 03

۳- نام گروهی که از آن لفت داده اید را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام 04

۴- روی اسم گروه کلیک کنید و گزینه ی Return to group.

آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام 05

 

آموزش بازگشت به گروه های حذف شده تلگرام 06

حرف آخر

این گزینه فقط برای نسخه وب تلگرام کار می‌کند. اگر این مراحل را چه از طریق گوشی هوشمند و چه از طریق برنامه کامپیوتری طی کنید، می‌توانید دوباره به گروه بپیوندید، مگر اینکه دعوت نامه داشته باشید. امیدواریم از این آموزش استفاده کرده باشید. پس به طور خلاصه اگر با سوال زیر روبرو شدید، جواب آن را در ادامه دادیم.

چطور به گروه حذف شده تلگرام برگردیم ؟

  • وارد تلگرام وب شوید.
  • کلمه‌ای را که در گروه شما وجود دارد را در کادر جستجو جستجو کنید.
  • گروه خود را در نتیجه انتخاب کنید.
  • در پروفایل گروه می‌وانید لینک گروه را ببینید و لینک گروه را مشاهده کنید.
  • برای پیوستن دوباره روی لینک کلیک کنید.

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *