آموزش اضافه کردن عکس به نوشته در تلگرام ویندوز

آموزش اضافه کردن عکس به نوشته در تلگرام ویندوز

با آموزش اضافه کردن عکس به نوشته در تلگرام ویندوز ، آموزشی دیگر از سری آموزش تلگرام همراه شماییم. در این آموزش به نحوه گذاشتن تصاویر به همراه متن در تلگرام نسخه ویندوز می پردازیم. با وردپرس فور یو همراه باشید.

همان طور که می دانید این روزها تلگرام از جمله شبکه های اجتماعی ست که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است و علت این امر ویژگی هایی است که در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در این مطلب می خواهیم یکی از همین ویژگی ها را با هم بررسی کنیم.


در وردپرس فور یو بخوانید: آموزش دانلود فایل های تلگرام با IDM و ADM


آموزش اضافه کردن عکس به نوشته در تلگرام ویندوز

بعد از باز کردن برنامه تلگرام و انتخاب کردن مخاطب مورد نظرتان بر روی علامت سنجاقی که در قسمت پایین صفحه کنار قسمت write text message بروید. در زبانه کوچکی که باز می شود بر روی گزینه photo کلیک کنید تا وارد درایور های ویندوز شوید.

اضافه کردن عکس به نوشته در تلگرام ویندوز
01 اضافه کردن عکس به نوشته در تلگرام ویندوز

پس از انتخاب عکس مورد نظرتان و دابل کلیک بر روی آن، عکس مانند تصویر زیر به تلگرامتان اضافه می شود. سپس در پنجره باز شده فیلدی با عنوان caption زیر تصویر مشخص شده که می توانید متن دلخواه تان را آنجا بنویسید.

افزودن عکس به نوشته در تلگرام ویندوز
02 اضافه کردن عکس به نوشته در تلگرام ویندوز

در آخر هم می توانید با کلیک بر روی گزینه send مطلب خود را منتشر کنید. بدین ترتیب عکس و متن مورد نظرتان در قالب یک پست نمایش داده می شود.

شما می توانید از دیگر آموزش های تلگرام هم استفاده کنید. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید. منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. جدیدترین برنامه ها
    ۴:۲۰ ۱۳۹۶/۰۳/۰۳

    سلام. وبسایت خیلی خوب و جامعی دارید. ممنون