آموزش استفاده از دسته PS4 در کامپیوتر

آموزش استفاده از دسته PS4 در کامپیوتر

با آموزش استفاده از دسته PS4 در کامپیوتر از سری آموزش کاربردی همراه شما هستیم. DualShock 4 دسته ای بسیار فوق العاده است. اگر می توانستید از آن برای بازی های استیم، شبیه سازی و بازی های PS Now استفاده کنید، ایده خوبی نبود؟ شما می توانید! در حالی که قبلا مجبور بودید درایورها و نرم افزار های نقشه برداری را دانلود کنید، پروسه اکنون بسیار ساده تر شده است. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا نگاهی به آموزش کار آن در کامپیوتر بندازیم.

 

آموزش استفاده از دسته PS4 در کامپیوتر

 

اتصال یک DualShock 4 به کامپیوتر

البته آن قدرها هم که فکر می کنید ساده نیست ولی هنوز اتصال دسته PS4 به کامپیوتر آسان است. ابتدا، شما باید DS4Windows را دنلود کنید، که برنامه ای رایگان است که به شما اجازه می دهد تا یک دسته Xbox 360 را با DualShock خودتان شبیه سازی کنید (که در ویندوز پشتیبانی می شود). برخی بازی ها دسته PS4 را بدون DS4Windows پشتیبانی می کنند، اما دانلود کردن این برنامه گزینه های سفارشی سازی بیشتری به شما ارائه می کند.

پس از دانلود فایل را از حالت فشرده درآورید و DS4Windows را اجرا کنید. DualShock 4 را با کابل USB متصل کنید یا با استفاده از Bluetooth آن را با دستگاه اتصال دهید (برای اینکار PS and Share را فشار و نگه دارید تا اینکه چراغ چشمک زن روشن شود، سپس از طریق مسیر Start > Settings > Devices > Bluetooth متصل شوید؛ ممکن است نیاز باشد تا “۰۰۰۰” را به عنوان کد اتصال وارد کنید).

از آنجا به بعد، فقط دستورالعمل های در برنامه DS4Windows را دنبال کنید، تا تنظیم کردن دسته شما را پیش برود.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش حذف فایل ها با نام های طولانی

[/stextbox]

 

DS4Windows بسیار ساده می باشد، اما به هر حال اگر مشکلی با آن دارید یا به نتیجه مورد انتظار نرسیدید، وبسایت آن جواب هایی به سوالات متداولی که ممکن است داشته باشید را داراست.

زمانی که دسته متصل شد، از آن برای بازی مختلف زیادی می توانید استفاده کنید. بازی های استیم و شبیه سازها هر دو مانند هم کار می کنند (برای سفارشی کردن چگونگی کار کردن دسته با استیم، به Big Picture Mode بروید و به تنظیمات با جزئیات بالای آن دسترسی پیدا کنید).

چون پلی استیشن امکان استریم کردن بازی های PS3 در رایانه شخصی شما را می دهد، می توانید برای بازی کردن این بازی ها به خوبی از DualShock 4 استفاده کنید. با این حال، PS در حال حاضر دسته های اتصال با بلوتوث را پشتیبانی نمی کند. همواره می توانید از طریق کابل USB آن را متصل کنید، یا اگر می خواهید از PS به صورت بی سیم استفاده کنید می بایستی wireless USB adapter بگیرید.

امیدواریم با آموزش استفاده از دسته PS4 در کامپیوتر توانسته باشید به راحتی دسته PS4 را به کامپیوتر وصل کنید.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *