آموزش اجرا بازی ها بدون سی دی با استفاده از کرک های No-CD

آموزش اجرا بازی ها بدون سی دی با استفاده از کرک های No-CD

با آموزش اجرا بازی ها بدون سی دی با استفاده از کرک های No-CD همراه شما هستیم. دیسک های نوری خش دار می شوند. همچنین اگر به خوبی به دست گرفته و نگه داری نشود، مستعد خرابی های دیگر هستند. از آنجا که بازی های در قالب سی دی و دی وی دی در بسته بندی هایی با امکانات اضافه مفیدی می آیند، اگر دیسک ها کمتر استفاده شوند، برای بلند مدت ارزشمند خواهند بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش اجرا بازی ها بدون سی دی با استفاده از کرک های No-CD

نحوه کار یک کرک No-CD 

کرک های No-CD به روش های مختلفی به کار گرفته می شوند. معمولا اول نصب بازی را شامل می شوند، سپس به دنبال یک ورودی ریجستری، فایل های DLL، فایل کرک قابل اجرا یا یک فایل exe جایگزین برای بازی اصلی، یا ترکیبی از هر یک از اینهاست! سپس فایل های جدید به دایرکتوری بازی در هارد دیسک اضافه می شوند (اگر فایل های تکراری وجود داشته باشد باید بکاپ گرفته شود) تا بازی ها بدون سی دی قابل اجرا شوند.

در حالی که راه حلی ساده نامیده می شود، اگر شما تازه کار باشید ممکن است دشوار هم شود. در ضمن بسیار آسان است که فایلی اشتباهی دانلود کرده اید یا یک فایل حیاتی را از دایرکتوری بازی حذف کردید، پیدا کنید. در بیشتر موارد دستور العمل ها داده می شوند، اما قبل از شروع مطمئن شوید که وقت کافی برای خواندن و بازخوانی گام ها دارید.

 اجرا بازی بدون سی دی
اجرا بازی بدون سی دی

۲ مکان امن برای پیدا کردن یک کرک No-CD

یک زمان، پیدا کردن کرک های No-CD یک سرگرمی خطرناک بود. منابع آنلاین پر از تبلیغات، پاپ آپ و خطرات بد افزارها بودند. خوشبختانه، اوضاع تا حدودی منظم شده از وقتی که رندها توسعه یافتند. در حالی که برای بازی های جدید کرک های No-CD کمتر استفاده می شوند، بعضی سایت ها آنها را برای بازی های قدیمی تر ارائه می دهند.

 

GameCopyWorld

پچ ها، فیکس ها، ترینر ها (دادن خشاب/لایف بینهایت و…) و کرک های No-CD و No-DVD در اینجا در دسترس هستند، گرچه در سال های اخیر تمرکز بر روی ترینر ها بوده است. یک ابزار جستجو مفید در سمت راست این سایت قرار دارد که به شما اجازه می دهد تا برای بازی های قدیمی موجود در دیسک های نوری، و پچ ها و exe ها کرک پیدا کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش اجرای بازی های پلی استیشن ۲ در کامپیوتر

[/stextbox]

 

GameBurnWorld

سرویس دیگری به طور مشابه با نام GameBurnWorld ، تقریبا بیشتر تمرکز خود را به طور انحصاری بر روی ترینر ها می گذارد، اما اگر جستجوی عمیقی کنید می توانید کرک های No-CD و No-DVD برای عناوین قدیمی تر پیدا کنید. همچنین دارای آموزش های کوتاه و ابزارهایی برای کمک به شما برای ساخت کپی هایی تا بتوانید رسانه بازی ایجاد کنید که این می تواند جایگزینی برای استفاده از دیسک ها باشد.

امیدواریم در این آموزش کاربردی با استفاده از این سرویس ها و آموزش اجرا بازی ها بدون سی دی بتوانید مشکلات خود را در این طمینه برطرف کنید.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *