چک باکس مطلب در وردپرس با افزونه Good Writer Checkify

چک باکس مطلب در وردپرس با افزونه Good Writer Checkify

معمولا چک باکس‌ها به دلیل قابلیت چند انتخابی از اهمیت خاصی برخوردارند که در بین عناصر دیگر وب آن را نمی‌بینیم و می‌توان از آن‌ها در مطالب، فروم‌ها و… استفاده کرد. وجود چک باکس در مطالب وردپرس را به صورت پیشفرض نمی‌توان مشاهده کرد و از آن بهره برد. اما نگران نباشید! در این مطلب افزونه Good Writer Checkify را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می‌توانید چک باکس مطلب در وردپرس را به سایت خود اضافه کنید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

چک باکس مطلب در وردپرس با افزونه Good Writer Checkify

پلاگین Good Writer Checkify درون مخزن وردپرس ثبت شده است و تاکنون توانسته علاوه بر کسب امتیاز ۵ بیش از ۱۰۰۰ نصب فعال داشته باشد. توسط این افزونه وردپرس شما قادر خواهید بود تا از چک‌باکس ها در مطالب سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: انتشار خودکار مطلب پیشنویس در وردپرس با افزونه Drafts Scheduler

 

فرض کنید شما مدیر یک وبسایت هستید و چند نویسنده برای سایت خود دارید. حتما برایتان پیش آمده که بخواهید نکاتی را چندین بار متذکر شوید. در این صورت علاوه بر کلافگی زمان زیادی را باید صرف این کار کنید. شما می‌توانید نکات و ملزومات را برای گذاشتن نوشته در سایت در قسمت افزودن نوشته به صورت چک لیست قرار دهید تا هم یادآوری برای نویسندگان‌تان باشد و هم خیال شما از درست بودن روند کار راحت باشد.

برای داشتن افزونه ابتدا آن را از انتهای همین مطلب دانلود کرده و سپس اقدام به نصب و فعالسازی آن کنید. بعد از فعال کردن این پلاگین وردپرس از منوی کناری پیشخوان وارد قسمت تنظیمات شده و سپس گزینه Good Writer Checkify را انتخاب کنید.

افزونه Good Writer Checkify
01 افزونه Good Writer Checkify

بعد از وارد شدن به صفحه تنظیمات نوشته باید مواردی که می‌خواهید به نمایش دربیایند را وارد کنید. بعد از اضافه کردن موارد موردنظرتان تیک گزینه Show Checkbox’s in Post/Page-editing را بزنید تا آن‌ها در صفحه افزودن نوشته یا افزودن برگه نشان داده شوند.

پلاگین Good Writer Checkify
02 افزونه Good Writer Checkify

امیدواریم این افزونه برایتان جالب و کاربردی بوده باشد. در ادامه می‌توانید پلاگین Good Writer Checkify را دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۰٫۳٫۰

Download – 300KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *