نمایش دیدگاه مشتریان در وردپرس با افزونه Testimonial Rotator

نمایش دیدگاه مشتریان در وردپرس با افزونه Testimonial Rotator

نمایش قسمتی از دیدگاه‌های مشتریان در وبسایت شما که به Testimonial معروف است، می‌تواند افزایش رضایت کاربران و خوش بینی آن‌ها نسبت به عملکرد شما را به همراه داشته باشد. با این کار به شما اعتماد بیشتری از سوی کاربران شده و آن‌ها با خیال راحت اقدام به استفاده از خدمات شما یا خرید از سایت‌تان خواهند کرد. برای نمایش دیدگاه مشتریان در وردپرس راه‌های مختلفی وجود دارد که افزونه Testimonial Rotator یکی از آن‌هاست. در این مطلب با نحوه کار این افزونه وردپرس آشنا خواهیم شد. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

 

نمایش دیدگاه مشتریان در وردپرس با افزونه Testimonial Rotator

پلاگین Testimonial Rotator در مخزن وردپرس موجود بوده و تا به حال توانسته است بیشتر از ۴۰ هزار نصب موفق و فعال داشته باشد که با آن قادر به نمایش نظرات مشتریان در وردپرس خواهید بود.

 

کار با افزونه Testimonial Rotator

بعد از اینکه افزونه را نصب و فعال کردید، یک پست تایپ جدید با نام Testimonial به منو پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد شد. در زیرمنوی آن عبارت Add New را انتخاب کرده که تا وارد صفحه ای مانند صفحه زیر خواهید شد:

 

حال می‌بایست بخش‌های موجود را کامل کنید. برای شروع عنوان را کامل کرده که پیشنهاد می‌کنیم از اسم شخص نظردهنده استفاده کنید. بعد از آن در ادیتور متن دیدگاه را وارد کرده و سپس بخش‌های بعدی مانند اطلاعات مربوط به نویسنده و تصویر فرد نظر دهنده را کامل کنید. بعد از تکمیل فرم انتشار را بزنید. توجه کنید که در این بخش می‌توانید هر تعدادی که خواستید، سخنان مشتریان را منتشر کنید.

حالا وقت آن رسیده است که به بخش Add Rotator که در زیرمنوی Testimonial در منوی پیشخوان برویم. در این قسمت مطابق تصویر زیر فیلدهای موردنظرتان را پر کرده و بر روی انتشار کلیک کنید.

بعد از منتشر کردن و اعمال تغییرات بالا حالا شما یک مجموعه کامل شده دارید که برای نمایش دادن در وبسایت خود به بخش All Rotator رفته و با استفاده از کد کوتاه قرار داده شده، قادر خواهید بود در هر جایی که مدنظرتان می‌باشد، دیدگاه مشتریان را به نمایش بگذارید.

امیدواریم این افزونه وردپرس به شما در به نمایش گذاشتن دیدگاه ها و نظرات مشتریان‌تان در سایت مفید و سودمند بوده باشد. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید. شاد و موفق باشید.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *