آموزش لینک کردن تصاویر به نوشته آن در وردپرس

آموزش لینک کردن تصاویر به نوشته آن در وردپرس

یکی از قابلیت‌هایی که در وردپرس وجود دارد امکان دیدن تصاویر هر نوشته با استفاده از قسمت افزودن پرونده چند رسانه‌ای می‌باشد که با کمک آن به تفکیک تصاویر را برای هر مطلب مشاهده خواهید کرد. با استفاده از همین ویژگی ما قصد داریم در این مطلب با استفاده از کد کوتاهی به آموزش لینک کردن تصاویر به نوشته آن در وردپرس بپردازیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش لینک کردن تصاویر به نوشته آن در وردپرس

همانطور که گفتیم در این آموزش قصد داریم با بهره گیری از قطعه کدی تصاویر را در وردپرس به نوشته آن‌ها لینک بدهیم. برای شروع کد زیر را کپی کنید و در فایل فانکشن قالب که همان function.php می‌باشد، قرار داده و ذخیره کنید. توجه کنید که قبل از انجام تغییرات در فایل فانکشن یک نسخه پشتیبان از آن تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید فایل را جایگزین کنید.


function wcs_auto_link_post_thumbnails( $html, $post_id, $post_image_id ) {
$html = '<a href="' . get_permalink( $post_id ) . '" title="' . esc_attr( get_the_title( $post_id ) ) . '">' . $html . '</a>';
return $html;
}
add_filter( 'post_thumbnail_html', 'wcs_auto_link_post_thumbnails', 10, 3 );

با بهره گیری از کد بالا با استفاده از توابع وردپرس لینک دهی اتوماتیک انجام خواهد شد که در کنار آن ویژگی alt تصویر به نام نوشته مدنظرتان تبدیل می‌شود. توجه کنید که ممکن است برای نوشته های قدیمی سایت این کد اعمال نشود و از حالا به بعد لینک دهی به تصاویر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: آموزش قرار دادن تبلیغات بین مطالب وردپرس

 

امیدواریم این آموزش وردپرس هم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. از همراهی شما سپاس گزاریم. موفق باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *