آموزش قرار دادن تبلیغات بین مطالب وردپرس

آموزش قرار دادن تبلیغات بین مطالب وردپرس

احتمالا شما هم تا کنون با تبلیغات متعددی در میان مطالب مواجه شده اید. دلیل اینگونه تبلیغات بازدهی بالاتر آن می‌باشد زیرا هنگامی که کاربری آن مطلب را می‌خواند، حتما آن تبلیغ را هم دیده و احتمال بیشتری وجود دارد که بر روی آن کلیک کند. از طرفی اینگونه آگهی ها برای مدیر وبسایت هم می‌تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد. با توجه به این نکات ممکن است شما هم بخواهید در میان مطالب وبسایت وردپرسی خود تبلیغات قرار داده و درآمدزایی کنید. بر همین اساس در این مطلب آموزش قرار دادن تبلیغات بین مطالب وردپرس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش قرار دادن تبلیغات بین مطالب وردپرس

همانطور که گفتیم ممکن است بخواهید در میان مطالبتان از تبلیغات بنری یا متنی استفاده کنید. در این مطلب با چند کد ساده و بدون نیاز به افزونه وردپرس این کار را انجام خواهیم داد. اگر آماده اید با هم شروع کنیم!

بیشتر بخوانید: آموزش فعال کردن مدیریت پیوند ها در وردپرس

 

ابتدا باید به فایل index.php  در قالب وردپرس خود رفته و به دنبال قطعه کد زیر باشید. ممکن است این تکه کد در فایل‌های archive.php و search.php هم وجود داشته باشد.


<?php if (have_posts()) : while (have_posts()) : the_post(); ?>

بعد از یافتن کد بالا و در قدم بعدی از آموزش درج تبلیغات بین مطالب وردپرس باید کد زیر را در بالای کد قبلی قرار دهید.


<?php $count = 1; ?>

بعد از این مراحل باید کد زیر را درون کد اولی که به آن اشاره کردیم، قرار دهید. توجه کنید که در کد پایین می‌توانید هرگونه تبلیغی را ایجاد کنید.


<?php if ($count == 1) : ?>
<a href="#">متن یا عکس تبلیغ </a>
<?php endif; $count++; ?>

امیدواریم با این آموزش وردپرس و با استفاده از این کدهای کوتاه بتوانید در مطالبتان تبلیغات بگذارید و به درآمد برسید. فراموش نکنید که یکی از برترین راه‌های درآمدزایی وبسایت‌ها در ایران گرفتن تبلیغات می‌باشد. موفق باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *