ساخت تب در وردپرس با افزونه Tabs Shortcode and Widget

ساخت تب در وردپرس با افزونه Tabs Shortcode and Widget

احتمالا در برخی از سایت‌ها دیده اید که در نوشته‌‌ها یا برگه‌هایشان از تب استفاده می‌کنند تا به گونه در مطالب خود بخش بندی داشته باشند. حال ممکن است شما هم بخواهید در سایتتان و به ویژه در نوشته ها و برگه ها از تب استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم با معرفی یک افزونه وردپرس به شما در ساخت تب در وردپرس کمک کنیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

ساخت تب در وردپرس با افزونه Tabs Shortcode and Widget

افزونه Tabs Shortcode and Widget
افزونه Tabs Shortcode and Widget

پلاگین Tabs Shortcode and Widget در مخزن وردپرس موجود بوده و تاکنون بیشتر از ۲ هزار نصب فعال داشته و توانسته امتیاز ۳٫۴ را از آن خود کند و شما با بهره بردن از این افزونه قادر خواهید بود در مطالب و برگه های وردپرس تب بندی و بخش بندی ایجاد کنید.

علاوه بر این، با این پلاگین وردپرس می‌توانید امکان انتخاب چندین تب برای تب‌ها آیکون قرار دهید، عنوان تب ها را مشخص کنید و ظاهر آن را سفارشی سازی کنید.

بیشتر بخوانید: جستجوی آسان در کدهای قالب و افزونه وردپرس

 

آموزش کار با افزونه Tabs Shortcode and Widget

بعد از اینکه افزونه را نصب و فعال کردید در ادیتور یا همان ویرایشگر متن گزینه جدیدی را مشاهده می‌کنید که با کلیک روی آن می‌توانید تب بسازید. Tabs Layout را بزنید تا بتوانید تب بندی موردنظرتان را ایجاد و شخصی سازی کنید.

آموزش ساخت تب در وردپرس
01 آموزش ساخت تب در وردپرس

در این قسمت مطابق تصویر زیر فیلدهایی را می‌بینید که همه موارد را با هم بررسی می‌کنیم:

ایجاد کردن تب در وردپرس
02 آموزش ساخت تب در وردپرس

Number : در این قسمت تعداد تب های مورد نظرتان را مشخص می‌کنید.

Style : در این بخش از بین استایل های موجود یکی را انتخاب کنید (به طور مثال ما در این تصویر بر روی استایل افقی قرار داده ایم).

Tabs title : در این قسمت باید عنوان کلی تب ها را که به صورت اختیاری می‌باشد وارد کنید.

Tab 1 title : در این قسمت باید عنوان تب اول را وارد کنید. برای تب های دیگر هم باید عناوین در Tab 2 title و Tab 3 title و… مشخص شوند.

Tab 1 icon : از این بخش آیکون دلخواهتان را برای نمایش در تب انتخاب کنید. برای تب‌های دیگر هم این کار را انجام دهید.

Tab 1 content : در این قسمت باید محتوای درون تب اول را بنویسید تا با کلیک کردن کاربر بر روی تب، محتوا به او نشان داده شود (برای تب‌های دیگر هم به همین شکل محتوا را مشخص کنید).

preview : پس از کامل کردن اطلاعات بالا و قبل از انتشار روی دکمه preview کلیک کنید تا پیش نمایش را مشاهده کنید و در صورت نیاز تغییراتی را انجام دهید.

آموزش تب بندی در وردپرس
03 آموزش ساخت تب در وردپرس

امیدواریم توانسته باشیم با این افزونه وردپرس ساختن تب در وردپرس را برایتان آسان کنیم. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید. شاد باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۱۲

Download – 978KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *