آموزش دانلود آهنگ از تلگرام

آموزش دانلود آهنگ از تلگرام

احتمالا برایتان پیش آمده که آهنگ خاصی مدنظرتان بوده ولی نتوانستید آن را در پیدا کنید یا دوست دارید آهنگ های مورد علاقه خودتان را در تلگرام گوش کنید. به همین منظور در این پست ربات تگرام دانلود آهنگ را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با جستجوی پیشرفته آن در کمترین زمان ممکن به آهنگ مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به آموزش دانلود آهنگ از تلگرام بپردازیم.

 

آموزش دانلود آهنگ از تلگرام

قبل از اینکه آموزش را شروع کنیم یک پیشنهاد جذاب برایتان داریم، ربات دیگری که با آن می‌توانید با لینک مستقیم دانلود از تلگرام را تجربه کنید. حالا به سراغ آموزش برویم. ربات دانلود آهنگ Moozikestan_bot از سریع ترین و کامل ترین ربات‌های تلگرام می‌باشد و می‌تواند به تمام نیازهای شما را در زمینه آهنگ پاسخ دهد.

  1. برای شروع وارد لینک رو به رو شوید: moozikestan_bot@
  2. سپس گزینه Start را بزنید تا بتوانید کار کردن با ربات را آغاز کنید.
  3. بعد از راه اندازی ربات موزیکستان بوت، با انتخاب گزینه جستجوی آهنگ، می‌توانید اسم خواننده یا آهنگ مورد نظرتان را وارد کنید و برای ربات ارسال کنید.

    آموزش دانلود آهنگ از تلگرام

  4. حال ۱۰ نتیجه نزدیک به عبارت ارسالی برای شما ارسال می‌شود که می‌توانید با انتخاب لینک download/ فایل آهنگ مورد نظرتان را دریافت کرده و آن را دانلود کنید.
    دانلود موزیک از تلگرام

 

همانطور که ملاحظه کردید کار کردن با این ربات خیلی ساده و سریع می‌باشد و می‌تواند آهنگ های مورد علاقه تان را برایتان در کمترین زمان مهیا کند. امیدواریم از این آموزش تلگرام استفاده کرده باشید. اگر به ربات تلگرام دیگری نیاز دارید، نام یا کاربرد آن را با ما در میان بگذارید تا به آموزش آن بپردازیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. دانلود آهنگ جدید
    ۶:۲۸ ۱۳۹۶/۰۷/۲۷

    مطلب خوبی بود