آموزش خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس

آموزش خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس

حتما برایتان پیش آمده که مطلبی را در وردپرس به زباله دان منتقل کنید اما باید این را بدانید که حجم بالای مطالب در زباله دان باعث فشار روی دیتابیس و همچنین وردپرس می‌شود که در نتیجه سرعت سایتتان کاهش می‌یابد. برای اینکه این مشکلات پیش نیاید و شما هم خالی کردن زباله دان را فراموش نکنید، در این مطلب قصد داریم به آموزش خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس بپردازیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس

زباله دان وردپرس محل قرار گرفتن نوشته ها، برگه ها، نظرات و… بدون استفاده و اضافی می‌باشد که این قابلیت را دارد که اگر روزی به آن ها نیاز داشتید، بتوانید مطالب پاک شده را بازگردانی کنید. اما همانطور که گفتیم این حجم از اطلاعات باعث کاهش سرعت سایت و فشار اضافه روی دیتابیس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش قرار دادن تبلیغات بین مطالب وردپرس

 

حال برای اینکه خالی کردن زباله دان وردپرس به صورت اتوماتیک انجام شود، شما باید کد زیر را در فایل wp-config.php اضافه کنید. با این کد بعد از تعداد روز مقرر زباله دان وردپرس خالی خواهد شد.


define('EMPTY_TRASH_DAYS', 7 );

توجه کنید که عدد ۷ مشخص کننده تعداد روز برای خالی کردن خودکار زباله دان وردپرس می‌باشد که با توجه به نیاز خود می‌توانید آن را تغییر دهید.

امیدواریم این آموزش وردپرس برایتان مفید و کاربردی بوده باشد. در صورت نیاز به هرگونه آموزش آن را با ما در میان بگذارید. شاد و پیروز باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *