جستجوی آسان در کدهای قالب و افزونه وردپرس با افزونه String Locator

جستجوی آسان در کدهای قالب و افزونه وردپرس با افزونه String Locator

ممکن است گاهی برایتان پیش بیاید که نیاز به تغییر در کدهای قالب وردپرس و یا افزونه وردپرس داشته باشید. اگر تجربه این کار را داشته باشید حتما می‌دانید که وقت گیر و خسته کننده می‌باشد. در این مطلب قصد داریم با معرفی افزونه ای، جستجوی آسان در کدهای قالب و افزونه وردپرس را برایتان ممکن کنیم تا زمان خود را مدیریت کنید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

جستجوی آسان در کدهای قالب و افزونه وردپرس با افزونه String Locator

پلاگین String Locator در مخزن وردپرس موجود بوده و تا کنون بیش از ۲۰ هزار نصب فعال داشته است و توانسته امتیاز خوب ۴٫۷ از ۵ را کسب کند. با این افزونه قادر خواهید بود تا در کوتاه ترین زمان، کدهای پوسته و افزونه را جستجو کرده و ویرایش کنید.

بیشتر بخوانید: تغییر چیدمان منوی پیشخوان وردپرس

 

بعد از نصب و فعالسازی این افزونه در قسمت ابزارهای پیشخوان، زیرمنویی با عنوان String Locator ظاهر می‌شود که با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل خواهید شد.

این صفحه شامل یک منوی آبشاری و یک باکس متن می‌باشد که از طریق منو، محلی که قصد جستجو در آن را دارید مشخص می‌کنید و در جعبه متن هم عبارت مورد نظرتان را بنویسید. سپس بر روی search کلیک کنید. حال خواهید دید فایل‌هایی که عبارت موردنظرتان در آن‌ها موجود بود نشان داده می‌شوند.

افزونه String Locator
01 افزونه String Locator

اکنون روی فایل موردنظرتان کلیک کرده تا ویرایشگر کد باز شود. در این حالت در ویرایشگر کلمه مورد نظرتان نمایش داده می‌شود. حالا می‌توانید تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید و در آخر هم با کلیک بر روی save changes تغییرات را ذخیره کنید.

جستجوی کد در وردپرس
02 افزونه String Locator

امیدواریم این افزونه به شما در ویرایش کدهای قالب سایتتان کمک کرده باشد. در ادامه می‌توانید این پلاگین وردپرس را دریافت کنید. موفق باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۲٫۲٫۰

Download – 287KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *