برنامه های گوگل که باید همین حالا بروزرسانی کنید

برنامه های گوگل که باید همین حالا بروزرسانی کنید

با مطلبی مبنی بر برنامه های گوگل که باید همین حالا بروزرسانی کنید ، همراه شما هستیم. گوگل اخطاری را متذکر شده است مبنی بر اینکه نسخه های قدیمی تر برنامه هایش در ماه های آتی از کار خواهند افتاد. هر کسی که از نسخه های قدیمی تر از سرویس گوگل مانند Google Drive، Google Docs، Google Sheets، Google Slides استفاده می کند به منظور ادامه کارکرد آن ها می بایستی به نسخه های جدید تری آپگرید کند. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

برنامه های گوگل که باید همین حالا بروزرسانی کنید

Google Drive و برنامه های مرتبط به آن Google Docs ،Google Sheets و Google Slides به طور دیوانه واری محبوب هستند. میلیون ها کاربر از این برنامه ها در روزمره خود استفاده می کنند. خواه در خانه خواه در سر کار و میان پلتفرم های متفاوت که شامل android و iOS می شود.

برخلاف محبوبیت آن ها، هرکسی از آخرین نسخه های این برنامه استفاده نمی کند که معمولا این مسئله یک مشکل نیست، به جز اینکه گوگل در حال از کار اندازی نسخه های قدیمی است.

 

این برنامه ها بزودی توسط گوگل متوقف می شوند

نسخه پیش رو از Google Drive، Google Docs، Google Sheets، Google Slides برای اندروید و iOS در تاریخ سوم آوریل ۲۰۱۷ مصادف با ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ از کار خواهد افتاد:

برای اندروید:

  • Google Drive برای اندروید (قبل از نسخه ۲٫۴٫۳۱۱)
  • Google Docs برای اندروید (قبل از نسخه ۱٫۶٫۲۹۲)
  • Google Sheets برای اندروید (قبل از نسخه ۱٫۶٫۲۹۲)
  • Google Slides برای اندروید (قبل از نسخه ۱٫۶٫۲۹۲)

 

برای iOS:

  • Google Drive برای iOS (قبل از نسخه ۴٫۱۶)
  • Google Docs برای iOS (قبل از نسخه ۱٫۲۰۱۶٫۱۲۲۰۴)
  • Google Sheets برای iOS (قبل از نسخه ۱٫۲۰۱۶٫۱۲۲۰۸)
  • Google Slides برای iOS (قبل از نسخه ۱٫۲۰۱۶٫۱۲۲۰۳)

 

قبل از اینکه گوگل بخواهد این نسخه ها را از کار بیاندازد، از هر کسی که از نسخه هایی که به زودی منسوخ می شوند استفاده می کنند، می خواهد تا اول مارس ۲۰۱۷ (۱۱ اسفند ۱۳۹۵) آن ها را بروزرسانی کنند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش شناسایی اپلیکیشن های پرمصرف اندروید

[/stextbox]

 

قادر به بروزرسانی نیستید؟

بعضی افراد در بروز ماندن این برنامه ها جدا از بحث تنبلی به مشکل بر می خورند. در حالی که برخی دیگر به علت محدودیت های سخت افزاری قادر به بروزرسانی نیستند. نسخه قدیمی به سادگی زمانی که خواسته شود بروزرسانی شود می تواند بروز شود. گرچه نسخه جدید ممکن است این گزینه را نداشته باشد.

باید ذکر شود که این از کار انداختن بر روی وب و برنامه کاربردی دسکتاپ تاثیر نمی گذارد و عملکرد آن به طور معمول ادامه پیدا خواهد کرد.

 

آیا شما از Google Drive، Google Docs، Google Sheets، Google Slides استفاده می کنید؟ آیا اطلاع دارید چه نسخه ای در اندروید و iOS شما نصب شده است؟ آیا قصد دارید این برنامه ها را در زمانی بروزرسانی کنید تا از دست دادن دسترسی به این برنامه ها جلوگیری کنید؟ لطفا با دیدگاه های خود ما را در جریان بگذارید.

 

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *