آموزش برقراری تماس صوتی و تصویری در واتس اپ

آموزش برقراری تماس صوتی و تصویری در واتس اپ

واتس اپ یکی از محبوبترین مسنجرهای جهانی می‌باشد که چند صد میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است. این نرم افزار تحت لیسانس شرکت فیسبوک بوده است و در یکی از جدیدترین آپدیت ها امکانی به آن اضافه شده است که این پیام رسان را بیش از پیش محبوب کرده است. این امکان تماس تصویری است که در این مقاله قصد داریم به آموزش برقراری تماس صوتی و تصویری در واتس اپ بپردازیم. امنیت شما در این مکالمه های تصویری تامین شده است و رمزگذاری پایان-به-پایان برای آن مانند اپلکیشن محبوب فیس تایم می‌باشد. با ما همراه باشید.

 

آموزش برقراری تماس صوتی و تصویری در واتس اپ

برای این که بتوانید از امکان تماس تصویری نرم افزار واتس اپ استفاده کنید ابتدا باید نرم افزار خود را آپدیت کنید. پیشنهاد ما به شما آپدیت از طریق سایت رسمی و یا گوگل پلی استور و اپ استور می‌باشد. پس از آپدیت گزینه ای به نام Call در همان صفحه ی چت به مسنجر شما اضافه خواهد شد. برای برقراری تماس لازم است که آن را لمس کنید.

برقراری تماس صوتی و ویدئویی در واتساپ
01 آموزش برقراری تماس صوتی و تصویری در واتس اپ
تماس صوتی و تصویری در واتساپ
02 آموزش برقراری تماس صوتی و تصویری در واتس اپ

با این کار یک پنجره جدید به صورت پاپ اپ برای شما باز خواهد شد. در این پنجره دو گزینه برای شما به نمایش در خواهند آمد که عبارتند از: voice call که برای تماس صوتی و video call که برای تماس تصویری است. اگر قصد برقراری تماس صوتی را دارید گزینه اول و اگر قصد ارتباط تصویری را دارید باید بر روی گزینه دوم یعنی video call کلیک کنید.

تماس تصویری واتس اپ
03 آموزش برقراری تماس صوتی و تصویری در واتس اپ

هنگام تماس تصویری شما خواهید دید که امکاناتی مختلف برای کنترل هایی مانند جا به جایی دوربین‌های گوشی، قطع صدا، قطع تماس و… را در اختیار دارید. در نسخه IOS این مسنجر مکالمه ویدیویی از کال کیت IOS 10 استفاده می‌‌کند و با مخاطبین و آخرین و محبوب‌ترین تماس‌های شما ادغام می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش فعالسازی تایید دو مرحله‌ ای واتس‌ اپ

 

در صورتی که قصد دارید مکالمه تصویری خود را تمام صفحه کنید بر روی آن ضربه بزنید، با این کار چت متنی که بین شما و طرف مقابل بود نمایان نخواهد شد و به راحتی می‌توانید به مکالمه بپردازید. در حال حاضر امکان مکالمه تصویری واتس اپ در بیش از صد و هشتاد کشور جهان پشتیبانی می‌شود. البته برای اینکه این امکان را در این مسنجر عملی کنند از سرورها و پهنای باند فیسبوک در سرتاسر جهان استفاده کرده اند. امیدواریم این آموزش واتس اپ مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *