آموزش اضافه کردن نام نویسنده مهمان در وردپرس

آموزش اضافه کردن نام نویسنده مهمان در وردپرس

اگر نویسندگان مهمان مطالبی را در سایتتان به صورت روزانه یا هفتگی می‌گذارند، احتمالا یکی از مهم ترین کارهایی که شما به عنوان مدیر باید انجام دهید، اضافه کردن نام آن‌ها به مطالبشان است. در این مطلب با بهره گیری از زمینه‌های دلخواه به آموزش اضافه کردن نام نویسنده مهمان در وردپرس خواهیم پرداخت. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش اضافه کردن نام نویسنده مهمان در وردپرس

با استفاده از این آموزش وردپرس دیگر نیازی به وادار کردن نویسندگان به ثبت نام در سایت ندارید و نویسندگان مهمان بدون این کار هم می‌توانند مطالبی که دوست دارند را بنویسند و منتشر کنند. به علاوه اینکه اجبار برای ثبت نام مناسب نیست و باعث کاهش علاقه نویسندگان به گذاشتن مطلب می‌شود و در کنار آن ممکن است سایت شما را از نظر امنیتی هم دچار مشکل کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تا از قطعه کدی که در ادامه خواهید دید استفاده کنید تا در کنار این که تعداد نوشته های سایت را افزایش می‌دهید، امنیت سایت را هم حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش حذف دکمه پیش نمایش در نوشته های وردپرس

 

برای اضافه کردن نام نویسنده مهمان در وردپرس کافی است کد زیر را در فایل فانکشن که با نام function.php در قالب وردپرس موجود می‌باشد، قرار دهید.

<?php
add_filter( 'the_author', 'guest_author_name' );
</pre>
<pre>add_filter( 'get_the_author_display_name', 'guest_author_name' );
 
function guest_author_name( $name ) {
global $post;
 
$author = get_post_meta( $post-&gt;ID, 'nevisande-mehman', true );
 
if ( $author )
$name = $author;
 
return $name;
}
?>

بعد از این کار شما فقط باید در هنگام ارسال مطلب به سراغ زمینه های دلخواه وردپرس رفته و به جای نام، عبارت nevisande-mehman و برای مقدار زمینه هم نام نویسنده را قرار دهید تا نام نویسنده مهمان در مطلبی که گذاشته به نمایش در بیاید.

امیدواریم این آموزش وردپرس مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. شاد و پیروز باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *