آموزش اضافه کردن تصویر به rss در وردپرس

آموزش اضافه کردن تصویر به rss در وردپرس

آیا با RSS Feed و تاثیر آن بر سئو سایتتان آشنایی دارید؟ RSS Feed یک خروجی برای وبلاگ بوده و مثل یک صافی عمل می‌کند و موارد اضافی وبلاگ مانند تبلیغات و مطالب قدیمی را حذف کرده و فقط مطالب جدید به همراه تصویرشان را به شما می‌دهد. با توجه به آنچه گفته شد شما می‌توانید با استفاده از بخش فید RSS مرورگرها و با اضافه کردن وبلاگ و وبسایت‌های مورد علاقه خود در کوتاه ترین زمان و بدون سر زدن به آن‌ها از بروز رسانی سایت ها مطلع شوید. در این مطلب با توجه به اهمیت تصاویر در جذب مخاطب قصد داریم به آموزش اضافه کردن تصویر به rss در وردپرس بپردازیم تا همراه با مطالب جدید تصاویر آن‌ها نیز به نمایش در بیایند. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

 

آموزش اضافه کردن تصویر به rss در وردپرس

همانطور که اشاره کردیم، WordPress RSS Feed لیستی از جدیدترین مقالات سایت شما را به نمایش می‌گذارد. اگر شما مقالات کامل را به RSS Feed بدهید، تمام تصاویر مربوط به آن‌ها نیز نمایش داده می‌شوند که برای این کار می‌بایست از کد استفاده کنید.

در ابتدا به هاست خود رفته و وارد فایل فانکشن قالب سایت که با function.php مشخص شده است، بشوید. در اینجا باید تکه کد زیر را در محل مناسبی وارد کنید:


function rss_post_thumbnail($content) {
global $post;
if(has_post_thumbnail($post->ID)) {
$content = '

' . get_the_post_thumbnail($post->ID) .
'

' . get_the_content();
}
return $content;
}
add_filter('the_excerpt_rss', 'rss_post_thumbnail');
add_filter('the_content_feed', 'rss_post_thumbnail');

توجه کنید که قبل از اعمال تغییرات، یک نسخه پشتیبان از وبسایت خود تهیه کنید. بعد از انجام تغییرات تصاویر شاخص مطالب سایت شما به RSS Feed اضافه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش حذف تاریخ و زمان از نظرات وردپرس

 

امیدواریم این آموزش وردپرس برایتان مفید و کاربردی بوده باشد. در صورت نیاز به هرگونه آموزش آن را با ما در میان بگذارید. شاد و پیروز باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *