ارسال ایمیل هنگام تایید نظرات وردپرس با افزونه Comment Approved

ارسال ایمیل هنگام تایید نظرات وردپرس با افزونه Comment Approved

اگر مدیر وبسایت وردپرسی هستید احتمالا با قسمت دیدگاه وردپرس سر و کار داشته اید و نظرات را حذف، ویرایش و یا تایید کرده‌اید. شاید برای خودتان و حتی کاربرانی که در سایت شما نظر می‌دهند جالب باشد که وقتی نظری را تایید کردید، به آن کاربر از طریق ایمیل اطلاع دهید. این امکان به وسیله یک افزونه وردپرس قابل اجرا خواهد بود که در این مطلب قصد داریم نحوه ارسال ایمیل هنگام تایید نظرات را به شما آموزش دهیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

ارسال ایمیل هنگام تایید نظرات با افزونه Comment Approved

افزونه Comment Approved
01 افزونه Comment Approved

پلاگین Comment Approved در مخرن وردپرس موجود بوده و تا به حال بیش از هزار نصب فعال داشته است و توانسته امتیاز ۵ از ۵ را از آن خود کند و با این پلاگین وردپرس می‌توان بعد از تایید نظرات، ایمیلی به کاربرانی که نظر داده‌اند فرستاد.

بیشتر بخوانید: ارسال فایل در نظرات وردپرس

 

ابتدا افزونه را نصب و سپس فعال کنید. بعد از فعالسازی در قسمت تنظیمات پیشخوان وردپرس زیر منویی با نام Comment Approved ایجاد خواهد شدکه با کلیک بر آن به صفحه تنظیمات منتقل خواهید شد.

تنظیمات افزونه Comment Approved
02 تنظیمات افزونه Comment Approved

در قسمت message باید پیامی که قصد دارید بعد از تایید دیدگاه فرستاده شود را بنویسید. توجه کنید که می‌توانید از کدهای %name% و %permalink% به ترتیب برای نمایش نام کاربر و لینک نوشته استفاده کنید. بعد از نوشتن پیام دلخواهتان تیک گزینه enable comment approved message را بزنید تا این قابلیت فعال شود.

اگر می‌خواهید از درست کار کردن این افزونه مطمئن شوید کافیست با مرورگر دیگری وارد سایت خود شده و نظری را ارسال کنید. بعد از تایید کردن آن باید ایمیلی برای شما ارسال شود.

اگر فکر می‌کنید که بهتر است فقط یک بار به کاربری خاص ایمیل ارسال شود و برای دیدگاه‌های بعدی آن مطلب نیازی به این کار وجود ندارد، ابتدا به قسمت تنظیمات رفته و زیرمنوی گفت‌وگوها را انتخاب کنید. سپس تیک گزینه “نویسنده باید یک دیدگاه پذیرفته شده داشته باشد” را غیرفعال کنید تا از این به بعد فقط برای اولین نظری که برای یک نوشته ارسال می‌کند ایمیل ارسال شود.

پلاگین Comment Approved
03 تنظیمات افزونه Comment Approved

امیدواریم این افزونه پوردپرس مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در ادامه می‌توانید به رایگان این پلاگین را دریافت کنید. موفق باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۵٫۲٫۳

Download – 13KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *